דף הבית / אודות הפורטל הארגוני / הפורטל - רכיבי התוכנה

רכיבי תוכנה

הפורטל הארגוני החכם מכיל רכיבי תוכנה רבים הפועלים באופן אינטגרטיבי, להלן פירוט הרכיבים הקיימים בפורטל, חלקם כלולים בפורטל המהיר ואחרים זמינים כתוספת. 

# שם הרכיב  תיאור הרכיב
01

מערכת ניהול

מערכת ניהול קלה לשימוש ואינטואטיבית לשליטה מלאה בתכני האתר. אין צורך בכל ידע מוקדם לניהול כל התנים בתאר כולל הוספת דפים חדשים, הסרת דפים, עדכון והסרת תכנית קיימים, הוספת תמונות, קישורים ועוד.
02

התממשקות למערכת הארגון

ה-Active Directory מאפשר זיהוי משתמש אוטומטי ושימוש במערכת ההרשאות של הארגון לפי פרופיל העובד.

  • ניתן להתחבר מרחוק באמצעות שם משתמש וסיסמא.
  • הממשק מתבצע באמצעות Web Service  שמסופק ע"י הארגון (ראה רכיב 13 בהמשך).
03

ניהול ידע

הפורטל מצוייד במספר רכיבים שנועדו לשפר את שמירת הידע הארגוני והגישה של משתמשי הפורטל אליו:

  • מנוע חיפוש פנימי המוטמע בפורטל מאפשר איתור כל פריט מידע בעזת חיפוש חופשי. כך איתור עובד או נוהל נעשים מאותו ממשק מוכר ובצורה מהירה וקלה.
  • תבניות - שמירת תבניות מסמכים (Templates) בפורטל מאפשרת את ניהולם ע"פ היררכיה ברורה כולל מידור והראשות. לדוגמא עובד המחפש את התבנית האחרונה עבור מצגת לקוחות יכול לאתרה בקלות בעזרת מנוע החיפוש או במעבר בהיררכית המסמכים.
04

תקשורת פנים ארגונית

אחד היתרונות הגדולים בשימוש בפורטל ארגוני הינו היכולת להפיץ את המידע הארגוני לכלל הארגון בצורה מהירה ומעניינת. הפורטל מצויד במספר רכיבים אשר משפרים את התקשרות:

  • לוח מודעות ארגוני להפצת הודעות רלוונטיות לכלל הארגון.
  • יומן אירועים ארגוני המאפשר לתקשר אירועים לכלל הארגון או למחלקות ספציפיות.
  • חדשות בפורמט "מבזקים".
  • איתור עובדים ופרטי התקשרות (טלפון, מייל, מחלה, תפקיד, מנהל ישיר וכו').
05 סקרים הפורטל מצויד במערכת לניהול סקרים המאפשרת התייעצות עם העובדים לגבי בנושאים רלוונטיים (לדוגמא, מתוכנן טיול חברה בחודש ספטמבר ורוצים לאפשר לעובדים לבחור את היעד). העובדים יצביעו באתר והתוצאות יוצגו לשולח הסקר.
06 הרשת הארגונית הפורטל מאפשר הקמת "פרופיל" אישי לכל עובד. העובדים יכולים לפרסם הודעות ולתקשר האחד עם השיני ישירות ההודעה \ "פוסט" יכול להיות משותף עם כלל הארגון או לתפוצה מוגדרת. המקבלים יכולים להגיב ולהוסיף. שימושי גם ככלי שיתוף לשיפור התקשורת וגם ככלי מקצועי לשיתוף מידע. כל התכתובת נשמרת וניתנת לאחזור.
07 רווחה הפורטל מצויד ברכיב מובנה לתקשור ההטבות לעובדים. מנהל הרווחה באתר יכול לפרסם את ההטבות המוצאות לעובדים בקלות, ניתן להוסיף תמונות, סרטונים או קישורם רלוונטיים כמו גם פרטים כגון מחירים, תאריכים וכו.
08 קהילות מקצועיות
(פורום)
המערכת מצוידת במנגנון המאפשר הקמת פורמים מקצועיים בהם חולקים עובדים בהתמחות דומה שאלות \ קשיים בהם הם נתקלים. קהילה מקצועית מסוג זה נפוצה מאוד ברשת ויעילה מאוד בארגון בעיקר בארגונים מבוזרים.
09 קרא וחתום רכיב המאפשר הפצת מסמכים, נהלים וחומרים אחרים אותם חייב העובד לקרוא ולאשר קריאה והבנה.
10 זמינות ורספונסיביות

זמין מכל מקום ובכל "מסך", הפורטל תוכנן לתמוך בגלישה ממכשירים שונים וכולל התאמה לשימוש במכשירים סלולריים (RESPONSIVE) .

  • החיבור מחוץ לארגון מתבצע בעזרת שם משתמש וסיסמא.
11 רווחה מתקדם

מודול זה מאפשר לעובדים לממש את ההטבות המוצעות להם ממחלקת רווחה ישרות דרך הפורטל, המערכת מנהלת את כל התהליך כולל מעקב אחרי ההזמנות והפקת דוח למערכת השכר.

המערכת מאפשרת לחברות להם התקשרות עם tag להציע הטבות לעובדים ישירות בפורטל. מנהל הרווחה יכול לאשר את ההצעה או לאפשר העלאה אוטומטית של ספקים מורשים.

12 ניהול גישה והרשאות למערכות הארגון

רכיב זה מאפשר לפורטל לנהל את הרשאות הגישה לעובדים לכלל מערכות הארגון. הרכיב מתממשק ל-Active diractory של החברה בצורה מלאה, קורא את ההרשאות שהוגדרו לעובד ומבצע את האתחול של המערכת המבוקשת רק במידה ולעובד הרשאת גישה למערכת זו.

  • מחייב תמיכה של מפתחי המערכות (באחריות הלקוח).
13 ניהול תוכנית עבודה מודול זה מאפשר יצירת תכנית עבודה לארגון, כולל משימות ספציפיות אותן אפשר "להצמיד" לעובד, לכל משימה תקציב "שעות", רמת דחיפות, תיאור, לקוח, פרויקט ועוד. העובד יכול לדווח את השעות שהשקיע במשימה דבר המאפשר ניתוח יעילות הארגון כמו גם חיוב הלקוח בהתאם.
14 ניהול מסמכים רכיב מתקדם המאפשר ניהול מבוקר של מסמכי הארגון כול שימוש בהרשאות גישה, ניהול גרסאות מסמכים, שימוש ב "טאגים" לשיפור החיפוש כמו גם חיפוש מתקדם בתוכן המסמכים דבר המאפשר איתור מסמך באמצעות חיפוש חופשי בתוך שניות.
15 מערכת לניהול למידה והדרכות פנים ארגוניות

המערכת מצוידת ברכיב המאפשר ביצוע הדרכות ומבחנים. תכני ההדרכה "נשלחים" לקבוצת המשתמשים באמצעות רכיב "קרא וחתום וסמס. בסיום ההדרכה מתבצע מבחן.

  • המערכת הינה מערכת ניהול למידה (LMS ).
16 קיוסק לעובדי ייצור 

מאפשר תקשורת פנים ארגונים עם עובדים שאינם חשופים לפורטל כולל הטבות בנושאי רווחה והודעות אישיות. העמדות מוצבות במקומות אסטרטגיים בארגון ומאפשרות לעובדי היצור שימוש בפורטל באמצעות כרטיס העובד.

  • סעיף זה מאפשר התאמת הפורטל לעבודה ללא זיהוי משתמש ספציפי וביצוע הזדהות לצורך פעולות הדורשות הזדהות ככל שיבחרו במהלך האפיון.
  • רכישת העמדות הצבתן ותחזוקתם הינה באחריות הלקוח.
17 Wiki הפורטל מצויד במנגנון הדומה למערכת Wikipedia כולל מנגנוני ניהול ועריכה. שמירת המידע הארגוני הרגיש בעזרת כלי זה מבטיחה מידע מנוהל בפורמט אחיד ומוכר.

קראו עוד:

כתובת: בית קלמן ,נתן ילין מור 6, תל אביב | דוא"ל: info@tmgroup.co.il | טלפון: 03-5035034